24 maj 2018

Ostrze zdrajcy - Sebastien de Castel


Każdy z nas słyszał o Muszkieterach. Jeśli nie czytaliśmy powieści to z pewnością oglądaliśmy nie jedną wersję w TV. Tym razem Sebastien de Castell, bo to on jest autorem tej powieści, postanowił nieco odświeżyć znaną nam historię.


„Ostrze zdrajcy” to powieść, która jest z pewnością dobrze napisana. Być może nie ma w niej nic odkrywczego, ale świeże spojrzenie na temat Muszkieterów z pewnością zaintryguje niejednego czytelnika.  Gdy rozpoczynałam lekturę byłam nastawiona bardzo neutralnie, ponieważ nie chciałam czuć się zawiedziona, a zarazem bałam się oczekiwać czegoś zaskakującego.

Powieść czyta się z wielką przyjemnością, napisana jest lekkim językiem, co sprawia, że podczas lektury umykają nam zarówno kolejne rozdziały, jak i czas spędzony przy ich poznawaniu. Każdy czytelnik lubiący powieści przygodowe z dodatkiem fantastyki nie będzie czuł się zawiedziony. „Ostrze zdrajcy” to kawałek dobrze napisanej historii. Plusem jest także to, że cała opowieść nie kończy się na jednej książce. Autor wykreował podwaliny pod dobrze skonstruowana historię i nie ma zamiaru kończyć jej w jednym tomie.

Jeśli tylko skończycie czytać tom pierwszy, na półkach w księgarniach czekać na Was już będzie kolejna część „Cień Rycerza”. Ja już biegnę po kolejną książce z cyklu, ponieważ jestem bardzo mile zaskoczona po pierwszej lekturze i wiem, że drugi tom będzie dla mnie lekturą sprawiającą  wielką przyjemność.

„Ostrze zdrajcy” to dobrze zapowiadający się wstęp do czegoś znacznie bardziej absorbującego. I każdy kto ma odwagę stanąć ramię w ramię z muszkieterami de Castela powinien sięgnąć po książkę.

Za książke dziękuję wydawnictwu Insignis

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam książki z tej serii na instagramie ale nie wiem czemu ubzdurałam sobie że to jakaś średniowieczna fantastyka z rycerzami :-D nie miałam pojęcia że to książka o muszkieterach ;-) Muszę przyjrzeć się bliżej tej serii :-)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!