14 maj 2019

Córka Zegarmistrza - Kate Morton

Nie ocenia się książki po okładce. Doskonale znam to powiedzenie. Jednak obok tej książki nie potrafiłam przejść obojętnie. To właśnie okładka zwróciła moja uwagę i postanowiłam zapoznać się z opisem książki. Okazało się, że opis współgra z cudowną okładką i zapowiada świetną lekturę. Bez zbędnego zastanawiania się rozpoczęłam lekturę „Córki zegarmistrza”. 

Co skrywa ta piękna okładka i intrygujący opis? Otóż Moi Drodzy ta książka gwarantuje niesamowitą podróż, która na długo pozostanie w waszych głowach. Ta książka to przede wszystkim niesamowity klimat, w którym zatraci się każdy kto tylko podejmie wyzwanie i rozpocznie swoją przygodę z ta powieścią. 

Autorka przenosi czytelnika do XIX wieku, a to za sprawa niesamowitego stylu autorki oraz lekkiego języka jaki znajdziemy na kartach tej powieści. Z pewnością każdy kto tylko pozwoli porwać się lekturze szybko dostrzeże różnice pomiędzy stylem autorki a większością współczesnej literatury. 

Moje oczekiwania zostały spełnione w stu procentach.  Znalazłam w niej zarówno miłość jak i magię, czytając kolejne rozdziały czułam aurę otaczających mnie bohaterów. Każdy kto szuka połączenia tajemniczego morderstwa z elementami baśni i wszechobecną sztuką, nie będzie zawiedziony. Autorka miesza ze sobą świat współczesny z ubiegłym stuleciem. Dostrzegamy jak wiele dzieli współcześnie znany nam świat z tym który był zaledwie wiek temu. Polecam każdemu kto szuka czegoś niespotykanego. Kto szuka powieści, która zawładnie jego umysłem i pozostanie w myślach jeszcze długo po zakończonej lekturze. 

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej pozycji, ma bardzo ładną okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tej autorki tylko "Zapomniany ogród", ale mimo lat pamiętam tą książę doskonale i jestem pewna, że inne dzieła Morton też mnie zachwycą. Przeczytam na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Córka Zegarmistrza" to powieść o niezwykle wciągającej fabule, od której naprawdę trudno się oderwać. Doskonała pozycja na długi, pełen słońca weekend, którą warto zabrać na plenerowe czytanie - np. na ławce w parku. Polecamy wraz z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące... Nie kontynuujesz już bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. It s a very useful page. Thank you. 23d6a11fbc62640fb577c2c476ec0e75
    dumlupinar
    arapgir
    nallihan
    babaeski
    sandikli
    yunusemre
    havza
    gumushane
    murgul

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. b78eb6a7e6d3f6f34f10c50e33b6c139
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your explanation, very good content. d8b17a6f8122b94aa227c26f2ed174b8
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!