21 wrz 2022

Czas na ewolucję ...

Dawno tutaj nie zaglądałam. Co widać. Trochę się u mnie pozmieniało. Czas nieco przeorganizować bloga, ponieważ skoro ta strona już istnieje to fajnie byłoby ją wykorzystać. 


Do tej pory blog poświęcony był tylko i wyłącznie książkom, jednak w życiu każdego z nas w pewnym momencie następują nieuniknione zmiany. Dalej uwielbiam czytać książki, jednak pojawiły się nowe pasje, którym poświęcam teraz mnóstwo swojego wolnego czasu. 


W moim życiu pojawił się motocykl. Udało mi się zrobić prawo jazdy na kat. A. Nie było łatwo, bo stres zrobił swoje. Ale jest! Udało się! Chociaż rok 2022 nie powalił ilością przemierzonych kilometrów, to mam nadzieję, że w przyszłym roku wspólnie z mężem i znajomymi zrobimy kolejne  tysiące kilometrów.  


Razem z motocyklem pojawił się URBEX. Dzięki temu udało zwiedzić się regiony naszego kraju, o których nawet nie miałam pojęcia. Okazuje się, że nasz kraj skrywa sporo ciekawych miejsc. Jak na razie udało się zwiedzić zaledwie mały ułamek tego co bym chciała, ale mam przynajmniej plany podróżnice na kolejne lata :)








No i ostatnio wjechały, i to dosłownie, rowery. Od tego roku kręcimy całkiem sporo kilometrów. Razem z mężem i synem udało przez 2 miesiące wakacji udało się wykręcić ponad 600 km na rowerach! Na początku to miały być krótkie wypady, dookoła domu, a z czasem zrobiły się trasy po 30 - 40 km. 





Przez ten czas, który mnie tu mnie tu nie było, poznałam cudownych ludzi. Ludzi na których mogę polegać w każdej sytuacji. Ich mogę nazwać prawdziwymi przyjaciółmi. Każdemu życzę, aby na swojej drodze spotkał choć jedną taką osobę. 


Wydaje mi się, że ten blog mógłby być nie tylko o książkach jak do tej pory. Czas by ewoluował i poruszył więcej tematów. Postaram się dodawać posty co jakiś czas. Nie wiem jak będzie tu z regularnością ale zacznie pojawiać się tutaj sporo zdjęć z naszych wypraw. Rowerowych, motocyklowych i urbexowych. Zobaczymy jak się to przyjmie.  

Tych z was, którzy wytrwali do końca tego posta zapraszam na moje konto na IG: 

https://www.instagram.com/isztar__/




1 komentarz:

  1. 😍❤️❤️❤️ cudownie ! Czekam na więcej, Cisza 😉😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!