2 cze 2016

Bądź FIT - praca zbiorowa

Książka Bądź FIT to zbiór przepięknie ilustrowanych 130 przepisów na smaczne i zdrowe dania. 

Na książkę trafiłam przeszukując kosz w markecie. Dałam za nią jedyne 9.99zł ale uważam, że warta jest każdej ceny. W środku znajdziemy bardzo proste przepisy, na potrawy z ogólnodostępnych produktów. Jest to ważne, bo we właściwie zbilansowanej diecie chodzi o to by nie była ona zbyt droga.  W tej książce przepisy składają się produktów dostępnych praktycznie w każdym sklepiku.


Przepięknie ilustrowana zachęca by wypróbować każdy przepis. Ja przez ostatnie dni zrobiłam wiele dań z tej książki i muszę przyznać, że są bardzo pyszne. Co najważniejsze przepisy napisane są bardzo prosto. W kilku zdaniach, krok po kroku, dostajemy instrukcje jak każde danie przygotować. 

Przy każdym daniu na dole strony umieszczona jest informacja o kaloryczności danego posiłku, a także o zawartości białka, tłuszczu węglowodanów i błonnika - co jest pomocne dla tych, którzy trzymają się liczb. Umieszczone są również informacje na temat potrzebnego czasu na przygotowanie dania, oraz ilości porcji jakie otrzymamy z danej gramatury produktów. Obok instrukcji jak posiłek przygotować podane są potrzebne ilości produktów. 

W książce znajdziemy sześc grup dań. na początek koktajle, surówki i sałatki. W drugim rozdziale dania na bazie warzyw i kasz, kolejny rozdział to zupy i chłodniki. Następnie znajdziemy dania mięsne. Przedostatni rozdział to dania rybne, a na końcu to co najlepsze czyli desery i wypieki. Jak zatem widzicie w tej książce jest po prostu wszystko. 

Dla mnie jest ona strzałem w 10!. Bardzo pomaga mi w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Polecam każdemu kto lubi dobrze i zdrowo zjeść. 

Poniżej kilka zdjęć z wnętrza książki, mam nadzieję że zachęcą Was do jej nabycia. 




1 komentarz:

  1. Przy mojej ograniczonej diecie to nie wiem, jak by się to sprawdziło... potrzebowałabym bez glutenu, mięsa i bez jajek ; o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!