7 cze 2016

Piekielnie Twarda Sztuka. Ćwiczenia i dieta dla zuchwałych - Christmas Abbot

Tym razem sięgnęłam po książkę Piekielnie Twarda Sztuka. Ostatnio niezwykle intensywnie zaczęłam ćwiczyć i dbać o dietę – cóż, czas najwyższy zrzucić parę kilo :) Trafiając na książkę Christmas Abbot postanowiłam spróbować jej metod i wskazówek. 

Książka porusza tematykę CrossFit. Jest to program treningu siłowego i kondycyjnego, a ćwiczenia wykonujemy w sposób intensywny, bez przerw. W książce znajdziemy wiele motywujących haseł, oraz rady na temat żywienia i ćwiczeń. Książka porusza temat cellulitu, nadwagi  oraz zdrowej diety, nie brakuje w niej sprostowania najpopularniejszych mitów dotyczących tych tematów. 


Bardzo pomocne są krótkie pytania, na które musimy sami sobie odpowiedzieć. Po rozwiązaniu testu oceniamy skład własnego ciała – wszystko mamy doskonale wyjaśnione. Dalej rozpoczyna się najobszerniejsza część książki , czyli wskazówki na temat diety. Autorka wyjaśnia to jak powinniśmy komponować codzienne posiłki, z czego powinny się one składać, a także  co dzięki diecie zyska nasz organizm. 

Książka zawiera mnóstwo przepisów, choć niektóre mogą być kosztowne w wykonaniu, gdyż nie wszystkie produkty są ogólno dostępne. Sama sporo przepisów wykonałam i musze przyznać, że dania były naprawdę smaczne – nawet nie spodziewałam się, że tak mi zasmakują. 

Kolejna część książki to część dotycząca samego treningu. Tu znajdziemy plany treningowe, oraz świetnie wyjaśnione ćwiczenia wraz z fotografiami przedstawiającymi jak dane ćwiczenie wykonać. Z tej części skorzystałam najwięcej. Wiele ćwiczeń dołożyłam do swojego normalnego treningu i szczerze mówiąc już po dwóch tygodniach widzę efekty! Choć ćwiczenia skupiają się głównie na dolnych partiach ciała (pośladki, nogi) to wykonując ćwiczenia poprawnie angażujemy całe ciało. 

Podsumowując książkę Christmas Abbot musze przyznać, że wniosła w moją codzienność wiele dobrego. Publikacja jest idealna dla każdej kobiety, która chce rozpocząć przygodę z ćwiczeniami i zdrową dietą. Wiele pomocnych wskazówek znajdzie tu każda kobieta. Wszystko wyjaśnione jest w przystępny sposób. Kto powinien po książkę sięgnąć? Otóż każdy, kto chce zacząć działać, a nie tylko siedzieć i marzyć o zgrabnej sylwetce. Polecam gorąco. Jak dla mnie mocne 5/6, zdecydowanie książka warta swojej ceny. 

Za książkę dziękuję wydawnictwu SQN.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!