29 paź 2018

Stroicielka Dusz - Aldona Bognar

Autorką książki jest polska pisarka Aldona Bognar, z tego co udało
mi się ustalić nie jest to jej debiut więc teoretycznie powinno być
lepiej niż dobrze. „Stroicielka Dusz” to powieść opowiadająca
historię czterech kobiet, z których każda wiedzie inne życie. Połączy
je oferta na jednym z forów, która proponuje dostrajanie duszy do
harmonii świata. Co z tego wyjdzie?
Tym, co skłoniło mnie do sięgnięcia po lekturę, to szansa odnalezienia
dla siebie na kartach powieści. Sam opis wydał mi się na tyle ciekawy,
że postanowiłam zaryzykować.  Każda czytelniczka znajdzie tu coś dla
siebie, być może nawet coś co będzie opisywało i ją. Dzięki temu
zdecydowanie łatwiej utożsamić się z bohaterkami. Autorka nie boi
poruszać się tematów trudnych takich jak choroby nowotworowe. 
Nie brakuje tutaj także elementu zaskoczenia, ale tego nie chciałabym 
zbyt rozwijać by nie psuć radości z poznawania lektury. 
Nie wiem jak wy, ale ja raczej nie lubię gdy ktoś zbyt
uporczywie stara się mi pomóc i doradzić. Wychodzę raczej z założenia: „Umiesz 
liczyć, licz na siebie”. Nasze bohaterki maja podobnie, ale powieść pokazuje nam to,
że czasem warto posłuchać kilku rad i wziąć je sobie do serca.
Polecam każdemu kto szuka książki z morałem. Książki która pokazuje jak może
wyglądać nasze życie i jakie konsekwencje mają nasze wybory.


Za książkę dziękuję wydawnictwu W.A.B.

1 komentarz:

  1. "Stroicielka dusz" to książka, która niesie ze sobą sporo ciepła i przypomina o tym, że czasem warto zwolnić i dać sobie pomóc. Idealna pozycja na długie, chłodne wieczory jesieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!