12 mar 2014

Instrukcja jak czytać Jacka Piekarę ;)



Najnowsza książka Jacka Piekary – Ja, inkwizytor. Głód i pragnienie spowodowała ciekawą dyskusję i zrodziła wiele pytań wśród czytelników, którzy chcą się dowiedzieć, w jakiej kolejności czytać tomy jednego z najciekawszych cyklów książkowych ostatnich lat.


W przypadku całego cyklu książek o inkwizytorze Mordimerze Madderdinie kolejność czytania nie ma znaczenia. Wszystkie książki Piekary utrzymane są w konwencji kryminału, ze śledztwem, dedukcją, poszukiwaniem świadków i wymuszaniem zeznań. Można powiedzieć, że jest to kultowy mroczny serial.


Pełny cykl książek o Mordimerze Madderdinie:
+ Sługa Boży
+ Młot na czarownice
+ Miecz Aniołów
+ Łowcy dusz
+ Płomień i krzyż
+ Ja, inkwizytor. Wieże do nieba
+ Ja, inkwizytor. Dotyk zła
+ Ja, inkwizytor. Bicz Boży
+ Ja, inkwizytor. Głód i pragnienie


Wejdź w świat alternatywnej wizji chrześcijaństwa w dowolnym momencie, chwyć za jakąkolwiek książkę z cyklu i wróć po kolejne.






Ktoś z Was czytał? Poleca, czy może nie? 





źródło opisu: Fabryka Słów



8 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z książek o Mordimerze, choć bardzo chcę. Tylko ta ilość tomów... O ilości wydań nawet nie wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem wszystkie tomy po kilka razy i powiem, że jestem zachwycony. Uwielbiam realia średniowiecza i myślę, że Jacek Piekara bardzo dobrze oddał klimat tamtych czasów, mimo zarzutów o epatowanie brutalnością i przemocą. Sądzę, że każdy kto nieco zagłębił się w tą epokę, zgodzi się ze mną. Oczywiście nie jest to książka dla wszystkich, ale ja ze swojej strony serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!