29 lut 2016

stosik styczeń + luty 2016

Witajcie Kochani.

Daaaaaawno (oj bardzo dawno!) nie było u mnie postu z cyklu tych stosikowych. Postanowiłam, że w tym roku znów będę publikowała zdjęcia zdobytych przeze mnie książek. Mam nadzieję, że uda mi się to robić przynajmniej raz w miesiącu :) 

Ten post prezentował będzie zdobyte przeze mnie książki w miesiącu styczniu i lutym. 

No to zaczynamy:


od lewej:

 Imperium Ognia - Sabaa Tahir - od BookGeek 

 książki z cylku Akta Dresdena  Jima Butchera  - książki z wymiany
Front burzowy, Pełnia księżyca, Upiorne Zagrożenie, Rycerz Królowej, Śmiertelne Maski (wydanie jeszcze Amberowe)

Komornik - Michał Gołkowski - od Fabryki Słów

Równa Słońcu - Anita Amirrezvani - od wydawnictwa Albatros

Dziedziczki - Andrzej Pilipiuk - z wymiany

Hipoteza Zła - Donato Carrisi - od wydawnictwa Albatros

Origin - Jennifer L. Armentrout - od BookGeek [recenzja]

Namiętność rozbudzona - Larissa Ione - od BookGeek [recenzja]

Upadła Świątynia - Domonika Węcławek - od Fabryki Słów [recenzja

Anioł Burz - Trudi Canavan - od BookGeek [recenzja]

na zdjęciu nie ma Rozkazu Zagłady - Jamesa Dashnera, książkę otrzymałam również od BookGeek [recenzja

brak także Ruiny i Rewolty - Leigh Bardugo - książka również od BookGeek [recenzja]

te dwie książki znalazły już nowe domy :)


Jak widać trochę się tego nazbierało. Sama nie spodziewałam się, że aż tyle nowych książek przewinęło się w tym roku przez moje ręce. 

Zachęcam do czytania i komentowania recenzji :)

Miło mi będzie jeśli odwiedzicie (i polubicie) również fb IsztarBooks :)

pozdrawiam Was gorąco 
Isztar

3 komentarze:

  1. Najbardziej ciekawi mnie "Imperium Ognia" oraz "Anioł Burz" (który czeka na półce) :) Ale i tak imponujący stosik :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno skończyłam Komornika. Nigdy więcej :/
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!