12 lis 2018

Ostrożnie z miłością - Samantha Young


Uwielbiam twórczość Samanthy Young. Każda jej książka sprawia, że odcinam się od realnego świata by zagłębić się w relacjach pomiędzy bohaterami. Emocje jakie znajdujemy na kartach powieści są tak prawdziwe, że nie sposób przejść obok nich obojętnie.


„Ostrożnie z miłością” to utwór, który porusza wiele bardzo ważnych kwestii. Mam tu na myśli zdradę, cierpienie, śmierć, ból – sami zapewne doskonale znamy niektóre z tych aspektów życia codziennego. Twórczość autorki jest o tyle ciekawa, że nie oszczędza ona swoich bohaterów w powieściach. Rzuca im kłody pod nogi i sprawdza czy poradzą sobie jakoś w tym brutalnych świecie. Bardzo łatwo utożsamić się w tymi bohaterami, poczuć do nich sympatię – właśnie przez to, że ich życie nie odbiega znacznie od tego realnego. Być może nawet niektórzy z nas mogą uczyć się jak nie popełniać podobnych błędów, wystrzegać się wielu trudnych sytuacji w życiu.

Kolejnym co uderza czytelnika podczas lektury powieści autorki, to fakt jak wydarzenia wpływają na charakter postaci. Możemy zauważyć jakie zmiany w nich zachodzą, jakich emocji doświadczają i jak radzą sobie z wieloma sprzecznymi emocjami w życiu. Dostrzegamy także fakt, że nie zawsze da się oddzielić życie prywatne od tego zawodowego – i to przenikanie się dwóch odmiennych zazwyczaj światów kształtuje naszych bohaterów.

Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że Samantha Young trafia doskonale w mój gust czytelniczy. Autorka pozwala mi spojrzeć na wiele spraw okiem bohaterów, przez co ostrzega mnie przed wieloma potknięciami. Polecam każdemu kto szuka książki z której można wyciągać wnioski pomocne w życiu codziennym. Choć to fikcja literacka, ma nadzwyczaj wiele wspólnego z naszą rzeczywistością i bardzo łatwo można by przenieść wszelkie sytuacje do realnego świata. Gorąco polecam każdemu kto szuka powieści pełnej emocji i pasji.

Za książkę dziękuję wydawnictwu BURDA KSIĄŻKI

1 komentarz:

  1. Nie czytałam żadnej książki od Samanthy Young ale właśnie od tej mam wielką ochotę zacząć. Bardzo mnie zaciekawił już sam opis, i według twojej recenzji widzę, że również jest warta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!