27 gru 2013

KONKURSOWO!!!

Witajcie Kochani!

Właśnie stuknęło mi 50 000 odwiedzin, i z tej oto okazji chciałabym zorganizować dla Was jakiś konkursik! Nie myślałam, że w roku 2013 uda mi się dobić do tej magicznej liczby, ale dzięki Waszej pomocy udało się tego dokonać. 

Tak się zastanawiałam jaki ten konkurs miałby być. I chyba zbyt się rozleniwiłam przez te Święta, ponieważ zdecydowałzm, że nie bedzie to nic wymyślnego.

W komentarzu pod tym postem napisz, dlaczego to właśnie Ty powinieś otrzymać wybraną przez siebie książkę? 



Do wyboru są trzy książki:
1. "Żelazny Książę. Opowieść z Żelaznych Mórz" - Meljean Brook
2. "Odmieniec" - Philippa Gregory
3. "Magiczna Cukiernia" - Kathryn Littlewood




Regulamin: 
1. Organizatorem jest osoba prywatna prowadząca bloga Isztar's Books, a nagrody pochodzą z mojej prywatnej biblioteczki;
2. Aby wziąć udział w zabawie, należy pod tym postem napisać DLACZEGO TO TY POWINIENEŚ OTRZYMAĆ KSIĄŻKĘ - liczę na Waszą kreatywność!!! 
3. Zgłoszenie powinno zawierać Wasz nick, wybór książki, uzasadnienie, adres mailowy do kontaktu, a także informację czy zamieściliście link u siebie na stronie ( umieszczenie linku nie jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie)
4. Tekst musi być Waszego autorstwa! Wszelkie próby przedstawiania tekstów innych osób będzie dyskwalifikowało osobę, która posługuje się nie swoim tekstem. 
5. Na maila isztar1989@interia.eu należy przysłać maila, w którym zawrzecie swoje dane (imię, nazwisko, nick, adres mailowy) w temacie wpisując KONKURS (nie jest to obowiązkowe)
6. Konkurs trwa od 28 grudnia 2013 do 15 stycznia 2014 (do północy), wyniki ogłoszę w ciągu 48h, a o zwycięstwie powiadomię drogą mailową oraz w stosownej notce na blogu (wszelkie późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę);
7. Zwycięzcę wybiorę na podstawie losowania. Zwyciężają trzy osoby (jedna osoba do jednego tytułu). 
8. Nagrody zostaną wysłane listem zwykłym pirorytetowym po tym, jak otrzymam adres korespondencyjny od zwycięzców;
9. Udział może wziąć każdy, osoby nie posiadające bloga także. Liczę na uczciwość zgłaszających się, zatem jeśli odkryję, że ktoś zgłosił swoją kandydaturę więcej niż JEDEN RAZ, zostanie zdyskwalifikowany!
10. Wysyłka tylko na terenie Polski. 
11. Zastrzegam sobie zmiany w regulaminie w trakcie trwania konkursu. 


Miło by było, gdybyście na Waszych blogach umieścili banner z linkiem do tej strony. 


Powodzenia!!

7 komentarzy:

  1. DżejEr, zgłaszam się po Żelaznego księcia
    Uważam, że należy mi się Żelazny książę, bo mam na półce Mechanicznego :) Tak, wiem, że to nie ta sama seria i ogólnie nie mają ze sobą one wiele wspólnego (a może jednak?), ale wyszedłby fajny efekt wizualny. Marne uzasadnienie, ale zawsze jakieś! A ponadto dodam, że poluję na książki w których obecna jest epoka wiktoriańska - chciałabym ją lepiej zgłębić, a liczę, że każdy autor, który zdecydował się umieścić akcję swojej książki w tych czasach ma nieco inna wizję. I to mnie właśnie intryguje - różnorodność tychże obrazów epoki wiktorsiańskiej. Kurczę, brzmi jak tytuł do prezentacji maturalnej...
    A konkurs oczywiście podlinkuję u siebie wraz z wstawieniem banerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: Megajra
    Wybór: „Żelazny książę” Meljean Brook

    Czemu powinnam otrzymać „Żelaznego księcia”? Ależ to proste! Nic tak nie uszczęśliwi książkoholiczkę kochającą fantastykę, historię i Anglię, jak powieść osadzona w jej ukochanych czasach wiktoriańskich czy też późniejszych edwardiańskich, w jej ukochanym kraju i prezentująca właśnie ten gatunek. Tym bardziej, że jest to książka, na którą już od dawna ma ogromne chęci. Nic tylko czytać i zagłębiać się w mroczne i mgliste dziewiętnastowieczne uliczki Londynu.

    e-mail: megajra8@gmail.com
    Banner na: http://szeptksiazek.blogspot.com/p/konkursy_7.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: kyou.
    Cóż, dwie z tych trzech już czytałam, a że to taki jubileuszowy konkursik to pozostaje mi walczyć o trzecią, czyli Żelaznego księcia.

    'Kuszący przygodą, niebezpieczny, surowy steampunkowy świat Żelaznych Mórz...'? Zdecydowanie coś dla mnie. Uwielbiam klimaty steampunku. Do tego z chęcią podsunęłabym ową książeczkę chłopakowi, który jest punkiem, i zgodził się przeczytać każdą książkę, w której będzie występowało słowo 'punk'. Nawracamy zajadłego nieczytacza książek!

    Może w końcu uda się coś wygrać :)

    Mejl: kyou@onet.pl
    Banerek w zakładce konkursy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: Meg Sheti
    Wybór: Żelazny książę
    Baner umieściłam,
    e-mail: shetani11@gmail.com

    A czemu ja? Ej, nie dostałam żadnej książki pod choinkę! Jestem najbardziej poszkodowana wśród blogerów! Właśnie dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: Clars
    Wybór: Odmieniec
    Baner: http://somethingmorethanbooks.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mail: czekaj_9@wp.pl
    Odp.: Dużo słyszałam o tej książce. I to dużo dobrego. Sam opis mnie przyciąga do niej. Na te święta nie dostałam żadnej książki, więc byłby to miły spóźniony prezent Bożonarodzeniowy. Tym bardziej, ze w lutym jadę na tydzień do Londynu,a nie mam na razie żadnej książki którą mogłabym tam zabrać i czytać w drodze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick: Martyna x
    Wybór: Odmieniec
    Baner umieszczę za chwilę
    e-mail: m.lewandowskaa@onet.pl

    Dlaczego ja powinnam wygrać książkę? Ponieważ 14 stycznia obchodzę urodziny i byłby to naprawdę świetny prezent z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick: Stella Aga
    Książka: Odmieniec
    Baner: http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/
    e-mail: agdzia13@interia.pl

    Dlaczego powinnam otrzymać tę książkę? Jestem molem książkowym, jedną powieść potrafię pochłonąć w jeden dzień, więc chociaż mam ich dużo, to wciąż nie starcza i jestem stale głodna jak smok :D Gdy nie mam pod ręką żadnej książki jestem poddenerwowana, smutna i strasznie marudzę. Poza tym uwielbiam średniowieczne klimaty, jakieś klasztory, zamki, więc myślę, że "Odmieniec" przypadłby mi do gustu. Po trzecie szukam inspiracji, bo sama lubię pisać, a najpierw muszę zawsze wczuć się w tę atmosferę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!