31 sty 2018

Ogród Zuzanny - Justyna Bednarek & Jagna Kaczanowska


Lubię sięgać po najróżniejsze gatunki książek. Nie trzymam się kurczowo tylko tych sprawdzonych, tylko cały czas staram się poszerzać swoje horyzonty i doświadczać czegoś nowego. Dlatego, choć bardzo długo nie mogłam przekonać się do powieści obyczajowych – zawsze twierdziłam, że to nie moja bajka – to w końcu trafiłam na kilka dobrych lektur i coraz chętniej sięgam i po książki tego właśnie gatunku.


„Ogród Zuzanny” jest jedną z tych książek, po które sięgnęłam w ciemno. Nie sprawdzając w sieci rekomendacji innych autorów czy opinii blogerów. Z reguły robię tak w przypadku autorów, których powieści już znam. Tego duetu autorek nie miałam przyjemności jeszcze poznać, Az do tej lektury.

„Ogród Zuzanny” to powieść, która przenosi czytelnika w miejsce, które nie tylko urzeka feerią barw ale i zapachów. Od razu powiem, że książka dedykowana jest raczej płci pięknej, co nie powinno dziwić, ponieważ sugeruje to już sama okładka. Delikatna owiana aromatem świeżo parzonej kawy i wonią pięknych kwiatów.  

Lektura należy raczej do tych lekkich i przyjemnych. Pozwalając czytelniczce odprężyć się przy kubku gorącej kawy i z dobrą książką w ręku. Opisywane sytuację nieraz wywołały na mojej twarzy szeroki uśmiech. Ksiązka zdecydowanie poprawi humor nawet w najbardziej pochmurny i depresyjny dzień.

„Ogród Zuzanny” to powieść o miłości, przyjaźni oraz o całej palecie pozytywnych uczuć. To także lektura o tym, jaki wpływ na nasze życie mają sekrety z przeszłości. To z pewnością powieść, która wiele mówi o tym jak ważne jest to by wybaczać sobie nawzajem. Jest to także lektura, która pokazuje jak istotne jest dla każdego człowieka to by podążać za marzeniami i pragnieniami. Polecam ją każdemu, kto szuka pozytywnej powieści poprawiającej humor i dającej chwile zapomnienia w otaczającej nas rzeczywistości.

Za książkę dziękuję wydawnictwu W.A.B.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!