4 lut 2015

Konkurs!

Witajcie kochani.

Postanowiłam zrobić dla Was niewielki konkurs. A, że już dawno żadnego nie było ten nie będzie jakiś bardzo trudny. 

Do wygrania mam trzy książki ( a także dla każdego ze zwycięzców dołączę do paczki małą niespodziankę) :)





Regulamin konkursu:


1. Organizatorem jestem ja, właścicielka bloga Isztar's Books, a nagrody pochodzą z mojej własnej biblioteczki;
2. Aby wziąć udział w zabawie, należy w komentarzu odpowiedzieć na pytanie konkursowe(forma dowolna);
3. Należy także podać swój adres mailowy (bez tego odpowiedź nie będzie brana pod uwagę);
4. A także wypadałoby podać tytuł książki, którą chciałoby się przygarnąć; 
5. Konkurs trwa od 4 do 14 lutego 2015 (do północy), wyniki ogłoszę 21 lutego 2015, a nagrody wyślę 23 lutego
6. O wygranej poinformuję drogą mailową oraz w notce na blogu;
7. Trzech zwycięzców wybiorę spośród najciekawszych odpowiedzi
8. Nagrody zostaną wysłane poprzez Pocztę Polską po tym, jak otrzymam adresy od laureatów;  
9. Udział w zabawie może wziąć każdy, ale osoby nie posiadające bloga proszone są poza mailem o podanie też swojego imienia. Liczę na uczciwość zgłaszających się, zatem jeśli odkryję, że ktoś zgłosił swoją kandydaturę więcej niż JEDEN RAZ, zostanie zdyskwalifikowany!

A oto zadanie konkursowe:

Opisz najbardziej oryginalny pomysł na walentynkowy wieczór.

Jako nagrody mam troszkę babskiej literatury:

"Strąceni" Gwen Hayes
"Anielski Śpiew" Adrian Turzański
"Wybrana" P.C. Cast, Kristin Cast

Byłabym wdzięczna za publiczne udostępnienie postu o konkursie (na fb lub w g+) oraz o opublikowanie bameru u siebie na blogu (jeżeli takowy posiadacie). Nie jest to jednak warunek konieczny 

1 komentarz:

  1. Karolina Janicka
    karka0912@o2.pl
    Walcze o "Strąceni" :))

    Mój pomysł na walentynkowy wieczór jest taki:

    Zawsze mi sie marzył podwodny pocałunek :D wiec moim zdaniem idealnym miejscem na walentynkową randke jest basen. Oczywiście, żeby było bardziej romantycznie najlepiej, żebyśmy nie mieli towarzystwa, wiec chłopak musiałby wykupić kilka godzin extra po zamknieciu :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!