28 cze 2012

stosik

Dawno nie pokazywałam swoich zdobyczy, jednak nie miałam na to nawet chwili czasu. Teraz prezentuje moje najnowsze egzemplarze, które pięknie się prezentują na mojej półce. 





1. Wrzawa Śmiertelnych - Eric Nylund - wyd. Prószyński i Ska - od ParanormalBooks.pl
2. Zakon Smoka - Aleksandar Tesic - wyd Prószyński i S-ka - od redakcji
3. 500 Gaczy - Matthew Quirk - wyd. Prószyński i S-ka - j.w
4. Miłośc Kąsa - Lynsay Sands - wyd Prószyński i S-ka - od ParanormalBooks.pl
5. Strzygonia - Sławomir Mrugowski - wyd Fabryka Słów - od ParanormalBooks.pl
6. Oro - Marcel A. Marcel - wyd. Marginesy - od redakcji
7. Player One - Ernest Cline - wyd. Amber - od ParanormalBooks.pl

W najbliższym czasie będą ukazywały się kolejne recenzje. Mam nadzieję, że teraz podkręce znów tempo z recenzjami :)
Wkrótce przedpremierowa recenzja książki pt. "Strzygonia"


Pozdrawiam wszystkich
buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Świetny stosik! Z chcęcią podkradłabym Ci kilka pozycji :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik. :) Czekam na recenzje, zwłaszcza, że widzę tu parę interesujących mnie książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stos rewelacyjny. O kilku jeszcze nie słyszałam, dlatego jestem wyjątkowo ciekawa ich recenzji. A " Player One " bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło patrzeć na taką ilość książek. Przyjemnej lektury życzę i czekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stosu znam jedynie Player One i Oro. "Oro" mam sama, ale jeszcze nie zaczęłam czytać, dlatego jestem bardzo ciekawa, czy przypadnie ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski stosik *__*

    Nie mogę się doczekać recki Strzygonii, Playera i Oro :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stosik :D
    Również posiadam "Oro", ale na razie czeka na półeczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik bardzo ciekawy :) Miłej lektury :)
    "Oro" mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO milordzie co za zacny stos ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki przyjemny dla oka stosik ;) Ciekawi mnie ,,Wrzawa śmiertelnych" i ,,Strzygonia" jako że mam słabość do grubaśnych tomów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne tytuły!
    życzę przyjemnie spędzonego czasu na lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakonu i 500 Graczy zazdroszczę tak cichutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam żadnych z tych książek, ale myślę, że na pewno są ciekawe. Nie mogę się doczekać recenzji! :)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładniutki stosik :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa twojej recenzji "Player One" - sama czytałam już jakiś czas temu, ale całkiem sporo jeszcze z niej pamiętam. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik, nie mogę się doczekać recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!