15 lis 2015

moja mała biblioteczka odcinek 2

Witajcie Kochani.



Dziś post z nieco innej beczki. Chciałabym Wam pokazać mój mały zbiór książek. Taka mała prywatna biblioteczka. Mam nadzieję, że zdjęcia są wyraźne i wszystko na nich widać :)










Zdjęcie numer 1. 
Moje ulubione regały. Książki, które kocham najbardziej. Tu króluje Bishop, Canavan i King, na zdjęciu nie ma tomu V Mrocznej wieży, gdyż jestem w trakcie czytania tej części. Można zauważyć tutaj także Mastertona <3 , Tolkiena czy Martina. 




zdjęcie numer 2. 
 Tu jak widać półka z Kossakowską, Zafonem, Ćwiekiem i kilkoma innymi egzemplarzami. To zdjęcie i to jedno wyżej, prezentuje moje ulubione książki, których za nic w świecie bym nie wymieniła. Półka gdzie widać Angelfall,  oraz Portret Damy dzieli się miejscem również z kilkoma książkami z branży budowlanej - potrzebne mi w trakcie studiów. 




zdjęcie numer 3.
Tu już robi się bardziej różnorodnie. Reystone, Kostick, Rice, Tesic, Gail Z. Martin oraz ta duża książka po lewej - Morskie Oko + kilka innych pozycji. 





Pólka poniżej to książki które chętnie oddam do nowego domu. Więcej info na maila. 






I ostatnie zdjęcie, numer 4. Tutaj również książki poszukujące nowych właścicieli, prócz książek o tematyce wojenno-militarno-historycznej [to książki mojego męża] :)


a na samym dole widać kilka egzemplarzy recenzenckich :) 
egzemplarze recenzenckie również nie są ani na wymianę, ani na sprzedaż. :)



Jak zatem widzicie, nie mam znów tak wielkiego zbioru. Mimo, że bardzo chciałabym zatrzymać wszystkie książki, niestety dla części muszę poszukać nowych właścicieli, gdyż miejsce jakie mam przeznaczone na książki jest dość ograniczone. 
od ostatniego razu, gdy prezentowałam swój zbiór trochę się pozmieniało na półkach. KLIK


na koniec mały akcent muzyczny. 
ostatnio ten utwór bardzo mi sie podoba :)


3 komentarze:

  1. Jakie cuda :) kilka tytułów bym Ci ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, sporo tego! I widzę kilka tytułów, które także mam u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę piękną biblioteczkę, a ile książek! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!