5 lut 2018

Podsumowanie roku 2017



Witajcie,
No i kolejny rok minął szybko niczym błyskawica. U mnie był to rok pełen nowych wyzwań i spełnionych marzeń. Także czytelniczo pobiłam chyba swój rekord, ale o tym za chwilę. 


W minionym roku udało mi się przeczytać aż 215 książek - niestety nie do wszystkich pozycji udało mi się napisać recenzje. Co nie zmienia faktu, że w tym roku przeczytałam średnio 4,13 książki (czyli uogólnijmy do pełnych 4 książek tygodniowo) Moim zdaniem to całkiem niezły wynik, biorąc pod uwagę, że miałam jeszcze sporo innych obowiązków i zajęć.

Może nie robiłam zbyt systematycznie podsumowań miesięcznych i nie publikowałam stosów książkowych, jakoś nie zawsze potrafiłam się do tego zmobilizować. Ale mieliście okazję kilka razy zobaczyć moje zdobycze książkowego. Poniżej lista linków do tych, które udało mi się opublikować:

STYCZEŃ       LUTY       MARZEC       KWIECIEŃ     MAJ&CZERWIEC


Jak widzicie pół roku udało mi się systematycznie publikować stosy - moje postanowienie (jedno z wielu) na ten rok, by tym razem udało mi się dotrwać pełne 12 miesięcy w publikacji podsumowań i stosów. 

A teraz mój mały ranking najlepszych i najgorszych książek 2017 roku.

Moje typy wyglądają tak :




Jak prezentują się Wasze typy minionego roku? Podobnie? Czy macie całkiem inne zdanie o tych książkach? A już niedługo pojawią się kolejne recenzje, także zaglądajcie do mnie często. 

Mam nadzieję, że nadchodzący rok przyniesie Wam i mi mnóstwo pomysłów i nowych wyzwań, byśmy za rok mogli powiedzieć, że to znów był dobry rok. 

pozdrawiam
Isztar


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!