3 mar 2017

book haul luty 2017

Czas podsumować najkrótszy miesiąc w roku. Chociaż ja miałam wrażenie, że jest on zdecydowanie dłuższy. Dlaczego? Ponieważ to jeden z tych miesięcy, w których przybyło mi  niewiarygodnie dużo książek.  Moja biblioteczka powiększyła się o 34 książki. WOW.
Ten miesiąc to także nowe współprace dla mojego bloga. Otóż rozpoczęłam współpracę recenzencką z wydawnictwem YA!, Amber oraz Forever Young Books.

Czas na stosy. Podzieliłam je według tego od kogo otrzymałam książki. Bo tak jakoś łatwiej dojść z tym wszystkim do ładu :)

od mojego męża :) <3

James Rollins - Burza piaskowa (wyd. Albatros)


Wydawnictwo Burda Książki:
100 zasad udanego związku – Harriet Lerner [recenzja]
Mroczny zaułek – Louise Doughty
Od Forever Young Books  
Nowe śledztwa Klary Shulz. Tajemnica Nathaniela – Nadia Szagdaj
Dzięki za tę podróż- Tommy Wallach
Przed końcem świata - Tommy Wallach



Wydawnictwo Czarna Owca
Księgobójca – Maja Wolny [recenzja
Londyn – Edward Rutherfurd



Wydawnictwo Uroboros
Mapa kości – Francesca Haig [recenzja

Wydawnictwo YA!
Ocalona - Alexandra Duncan [recenzja]
Drżenie, Niepokój, Ukojenie, Grzesznik – Magie Stiefwater
Eva, Teva i więcej tev - Kathryn Evans [recenzja]



Od portalu Polacy nie gęsi
Podbój – Elle Kenedy (wyd. Zysk i S-ka)
Niebo dla akrobaty – (wyd. Zysk i S-ka) [recenzja]
Twierdza Kimerydu – Magdalena Pioruńska (wyd. Novae Res)
Dieta Smartfood - Eliana Liotta (wyd. Muza) [recenzja]
Biały mustang – sat-Okh (wyd. Nasza Księgarnia) [recenzja]
Śpiąca Królewna – Babriela Mistral (wyd. Nasza Księgarnia)   [recenzja
  
Od portalu BookGeek.pl
Gniew i Świt – (wyd. Filia) [recenzja]
Waleczna Czarownica – Danielle L. Jensen [recenzja]

Wydawnictwo Amber

Moja siostra … czy ja? – Ann Morgan [recenzja]



Wydawnictwo SQN
Akuszer bogów – Aneta Jadowska
Zakazane życzenie – Jessica Khoury



Wydawnictwo Albatros
Za zamkniętymi drzwiami – B.A. Paris [recenzja]
Już mnie nie oszukasz – Harlan Coben [recenzja]
Rzeźnik – Tony Parsons [recenzja]
Gra o życie – James Dashner [recenzja]
Lustrzane odbicie – Tana French [recenzja]


Wydawnictwo Fabryka Słów
Dworzec śródmieście - Bartek Biedrzycki [recenzja]
Ewakuacja - Marko Kloos [recenzja]
Hel 3 - Jarosław Grzędowicz [recenzja]

Jak pewnie zauważyliście miesiąc bardzo obfity w książki, prawie codziennie w tym miesiącu pojawiała się recenzja. Czasem publikowałam nawet dwie recenzje jednego dnia. A jak tam u Was wyglądał luty? 

Pozdrawiam
Isztar





3 komentarze:

  1. Ja zakończyłam miesiąc z 10 pozycjami i na szczęście nic mnie z nich nie rozczarowało. Kilka pozycji z Twojego stosiku czeka też u mnie na przeczytanie;), więc marzec na pewno będzie intensywny jeśli chodzi o nowości.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu współprac! Serię Maggie Stiefvater gorąco polecam :)
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. nono , ile nowości <3 Cieszą oczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!