8 maj 2012

oTAGowani

miałam dać posta jutro, ale jak poczekam jeszcze chwilę to nie będę miała kogo wytypować do zabawy ...więc...
przedstawiam Wam oTAGowanych!!! 
kolejna zabawa wśród bloggerów, w którą zostałam wciągnięta za sprawą: kilku osób - za co dziękuję :) a co jest dla mnie niebywałym zaskoczeniem.

Na czym ona polega?

ZASADY:


1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.


Najpierw odpowiem na pytania skierowane do mnie:

1. Jak zaczęła się Twoja książkowa miłość?
od tematu maturalnego, który nawiązywał do roli jaką ogdrywała fantastyka we współczesnym świecie.

2. Ulubiona potrawa?
spaghetti  (to które ja sama robię ;p)

3. Masz jakiś zabawny rytuał?
hmmm... rytuał mam, ale nie zabawny - codziennie rano dzień zaczynam od kubka gorącej kawy

4. Typowe pytanie, ale wiele mówi o człowieku: Jakie 3 przedmioty zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
zastanówmy się, komórki nie ma sensu bo i tak bateria szybko padnie ;p tak samo komputer, 3 książki to także za mało wiec może z takich praktycznych rzeczy: nóż coś ala scyzoryk, pudełko zapałek i .. plecak, tak w razie "W"

5. Na jaki dzień w roku czekasz z utęsknieniem?
dokładnie nie wiem kiedy to ma nastąpic ale z tajnych źródeł dowiedziałam się, że mój facet chce mi się oświadczyc ... więc czekan na ten dzień ;p

6. Opowiedz o swoich planach wakacyjnych.
w tej chwili nie mam takich, no może oprócz tygodnia wakacji nad morzem (ale to w czerwcu) niestety prawdziwych wakacji nie miałam już dawno wiec pewnie i te spędzę w pracy

7. Największym marzeniem jest...
kupić nowe ładne autko może subaru impreze sport albo mazde 2 ;p 
a takie bardziej realne to ... zrobić sobie tatuaż feniksa na plecach :)

8. Audiobook, czy ebook?
zwykła papierowa książka, ebook - rzadko a audiobook - wcale

9. Ulubiona piosenka na dzień dzisiejszy?
Rihanna - When Have You Been 

10. Najzabawniejsza książka jaką czytałaś to...?
"Nieumrła i bezrobotna" M.J. Davidson

11. Najgorsza książka, jaką czytałaś to...?
... ostatnio to "Furie" E. Miles


Moje pytanie dla Was:

1. Jaki jest Twój ulubiony film?
2. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
3. Czy jest coś co chciałabyś mieć, ale nie możesz tego zdobyć?
4. Jaka jest Twoja ulubiona seria książkowa?
5. Wolisz horror czy fantastykę?
6. Co ostatnio wygrałaś/ łeś?
7. Najmilej wspominana chwila z dzieciństwa to...
8. Oglądasz seriale? Jaki jest Twój ulubiony?
9. Jaki polski artysta muzyczny jest Ci najbliższy?
10. Czy jest taki utwór, który kojarzy Ci się z konkretną sceną w książce?
11. Wolisz buty na płaskiej podeszwie czy na obcasie? 


a nominowane osoby to:


mam nadzieję, że nie powtórzyłam żadnej osoby :)

10 komentarzy:

  1. O, niestety, wzięłam już udział w zabawie, ale może jeszcze odpowiem na Twoje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :)
    mnie też już ta zabawa "dopadła" :) nawet kilka osób mnie wytypowało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaż fajna sprawa:D sama spełniłam to marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam już oTAGowana, ale chętnie odpowiem również na Twoje pytania. Ty zmień "w" na "v" w moim nick, proszę:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Także uwielbiam spagetti. A Furie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dziękuję za nominację - to już druga, która mnie dosięgnęła ;)
    Zazdroszczę tygodnia nad morzem, sama chętnie bym się wybrała...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. z 5 pytaniem widzę, że trafiłam jak znalazł:) Za wcześnie, żeby gratulowac, ale co mi tam: gratuluję!
    "Nieumrła i bezrobotna" - też się przy niej świetnie bawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z twoją ósemką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam When Have You Been Rihanny! Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!