16 lis 2016

Nieuniknione - Amy A. Bartol

Evie Claremont zostawia za sobą dawne koszmary i pełna nadziei zaczyna I rok studiów. Jednak kiedy spotyka Reeda Wellingtona, chłopaka o niezwykle magnetycznej osobowości, jej życie zmienia się nie do poznania. Evie zaczyna zauważać u siebie dziwne objawy: jej rany goją się bardzo szybko. Dowiaduje się, że Reed jest Aniołem Mocy, a ona jest połączeniem człowieka (po matce) i anioła (po nieznanym ojcu) – a więc jedynym chyba na Ziemi aniołem obdarzonym ludzką duszą. Między nią a Reedem rodzi się ogromna – choć na razie całkowicie platoniczna – namiętność i wzajemna fascynacja. Okazuje się, że ich nadnaturalne przeznaczenie to coś absolutnie... nieuniknionego.




Książka gatunku paranormal romance, dedykowana dla młodzieży :) Być może nie powala na kolana, ale czasem taka książka może być ciekawym urozmaiceniem. Zachęcam do zapoznania się z recenzją dostępną pod adresem:






Książkę przeczytałam dzięki współpracy z Polacy nie gęsi. 


CYTATY:

„Nie wiem, co może się wydarzyć, ale niech się dzieje co chce, a ja i tak podejdę do tego ze śmiechem.” 

„Przez cały ten czas, kiedy tu jestem, nauczyłem się jednej rzeczy. I to jest najlepsza nauka, jaką mogę ci przekazać. Oto ona: nigdy nie sądź, że rozumiesz zamiary Boga.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!