6 sie 2012

KONKURS ! ! !

Nie tak dawno ''stuknęło'' mi 20 000 wejśc! Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za to, że jesteście ze mną. Z tej okazji postanowiłam zorganizowac konkurs. Początkowo nie wiedziałam co będzie nagrodą jednak z pomocą przyszło wyd. Prószyński i mam dla Was całkiem przyjemną lekturę której recenzja [tutaj]. 



 Do wygrania 
"Zakon Smoka" - Aleksandar Tesic 
od wydawnictwa Prószyński i S-ka. 

Jako, że ''wygrywajki'' są niezgodne z prawem (lub nie do końca z nim zgodne) musiałam wymyślic dla Was jakieś zadanie, które będzie jednocześnie łatwe i będzie wymagało od Was kreatywności. Pomysł nasunął mi się dzięki tytułowi dzisiejszej nagrody. A zatem przechodzę do najbardziej interesujących Was rzeczy, czyli do sedna konkursu. 

Regulamin: 
1. Organizatorem jest osoba prywatna prowadząca bloga Isztar's Books, a nagrody pochodzą z mojej prywatnej biblioteczki;
2. Aby wziąć udział w zabawie, należy przedstawic swoje wyobrażenie SMOKA, może to byc rysunek (wszystkie techniki dozwolone) lub opis (nie więcej niż 10 zdań). 
3. Praca musi byc Waszego autorstwa! Wszelkie próby przedstawiania prac innych osób będzie dyskfalifikowało osobę, która posługuje się nie swoją pracą. 
4. Na maila isztar1989@interia.eu należy przysłac maila, w którym zawrzecie swoje dane (imię, nazwisko, nick, adres mailowy) w temacie wpisując KONKURS ZE SMOKAMI
5. Konkurs trwa od 7 sierpnia do 17 sierpnia 2012 r. (do północy), wyniki ogłoszę w ciągu 48h, a o zwycięstwie powiadomię drogą mailową oraz w stosownej notce na blogu (wszelkie późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę);
6. Zwycięska praca zostanie opublikowana na moim blogu wraz z nickiem autora (lub imieniem, jeżeli nie będzie nicku)
7. Zwycięzcę wybiorę na podstawie najbardziej oryginalnej pracy, oczywiście liczy się również estetyka wykonania.
8. Nagrody zostaną wysłane listem poleconym po tym, jak otrzymam adres korespondencyjny od zwycięzcy;
9. Udział może wziąć każdy, osoby nie posiadające bloga także. Liczę na uczciwość zgłaszających się, zatem jeśli odkryję, że ktoś zgłosił swoją kandydaturę więcej niż JEDEN RAZ, zostanie zdyskwalifikowany!
10. Wysyłka tylko na terenie Polski. 
11. Zastrzegam sobie zmiany w regulaminie w trakcie trwania konkursu. 

Miło by było, gdybyście na Waszych blogach umieścili banner z linkiem do tej strony. 

Mam nadzieję, że konkurs nie jest zbyt trudny i chętnie będziecie się zgłaszac. 
Życzę wszystkim powodzenia i czekam na Wasze zgłoszenia. 

11 komentarzy:

  1. Konkurs jest bardzo ciekawy i wzięłabym w nim udział, ale mam już tę książkę więc nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka kusząca!Wrzuciłam info na bloga i jak znajdę chwilkę czasu, to coś nagryzmolę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak dorobię Hinacie skrzydła i Ci wyślę jej zdjęcie? xD haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sheti możesz spróbowac :) "wszystkie techniki dozwolone", czyli photoshop i inne cuda również :)

      Usuń
    2. Ja się photoshopem obsługiwać nie umiem haha xD Poza tym ja mam coś lepszego niż opis i rysunek! Ja mam 3D! hahaha xD

      Usuń
  4. Ach super konkurs! Wprost kocham smoki, więc chętnie Ci jakiegoś narysuję! :D Banner zaraz wrzucam! I biorę się do rysowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Udziału nie wezmę, bo książkę czytałam i nawet zrecenzowałam ;D Ale informacje z banerkiem zamieszczę u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się takie konkursy podobają, pobudzają moją artystyczną duszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to się stało, ale konkurs mi umknął. Na pewno bym zauważyła słowo "konkurs"(!), a potem słowo "smok"(!!), gdyby nie to, że... no nie zauważyłam. :o Chyba mnie zamroczyło.

    Moje wyobrażenie jest dość standardowe, ale coś się wymyśli. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!