2 wrz 2016

book haul - sierpień 2016

I tym oto sposobem dotarliśmy do końca wakacji, a przynajmniej dla niektórych. Czas ten szybko minął, choć dla mnie wakacje trwają nadal, choć z drugiej strony wychowywanie nieco ponad rocznego dziecka to nie lada wyczyn. 
W tym miesiącu przybyło mi  17 książek. Sporo jak na jeden miesiąc. 


Miesiąc sierpień był miesiącem, w którym musiałam odpuścić trochę z treningami na siłowni. Byłam unieruchomiona, problemy z nogą spowodowały, że trochę się rozleniwiłam i ćwiczyłam mniej. Od początku września jednak znów wracam do treningów :) 

Dzięki temu, że nie mogłam się ruszać, więcej czytałam. Udało mi się w końcu rozpocząć lekturę Pieśni Lodu i Ognia Georga R.R. Martina, kończę właśnie drugi tom, czyli ok 1800 stron powieści za mną. Recenzja wkrótce :) 

Sporo radości dał mi tez mój synek, niedawno rozpoczął naukę chodzenia i w obecnej chwili powolutku biega już za piłką, czyli ja biegam za nim, co by się dziecko za bardzo nie poobijało :) Zatem ostatnie dni jak widać należą do bardzo aktywnych :) 

Poniżej zdjęcia stosów.

Pierwszy stos to książki otrzymane do recenzji.


Od góry:
wydawnictwo Fabryka Słów przysłało mi 
Pobór - Marko Kloosa
od wydawnictwo Albatros dostałam 
Miasto - Deana Koontza 
Ta chwila - Guillaume Musso [recenzja]
wydawnictwo Burda Książki podesłało 
Moje serce i inne czarne dziury - Jasmine Warga 
Diabelska Gra - Angela Marsons [recenzja]
Winnica Rose - Kayte Nunn [recenzja]
wydawnictwo Czarna Owca przysłało
Zimne Ognie - Simon Beckett [recenzja]
Żywi i umarli w Winsford - Hakan Nesser
Rzeka Podziemna - Tomasz Jastrun [recenzja]
Sieroce pociągi - Christina Baker Kline [recenzja]

po lewej stronie stoją dwa tomy zatytułowane
Magia Nart - Beata Słama, Wojciech Szatkowski 

poniżej zakupy własne
od góry :
dwa kolejne tomy serii Światy Równoległe tom 10 i 11
Erica Spindler - Opętanie
Haruki Murakami - 1Q84 tom 2 i 3 (była mega okazja na taniaksiazka.pl i za obie dałam jedynie 20zł, a są one w twardej oprawie. Niestety nie mogę teraz znaleźć tomu 1 w twardej oprawie i w korzystnej cenie)




A jak Wam minął sierpień? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!