30 wrz 2016

book haul wrzesień 2016

Witajcie Kochani!

Wrzesień - pierwszy prawdziwie jesienny miesiąc. Dla części z Was to powrót w szkolne mury, dla innych właśnie teraz rozpocznie się przygoda jaką są studia, a dla mnie to miesiąc w którym jedynie miło wspominam czasu edukacji :) 


Mam więcej czasu by skupić się na moim dziecku oraz na pasjach, w tym również na książkach i blogowaniu. 

Ten miesiąc był dla mnie bardzo obfity w lektury. Przybyło mi 14 książek. Całkiem nieźle :) Bardzo mnie to cieszy. Także ten miesiąc to rozpoczęcie nowych współprac recenzenckich. Od niedawna jestem jednym z grona recenzentów dla Polacy nie gęsi, także wydawnictwo Media Rodzina zechciało nawiązać ze mną współpracę. Mam nadzieję, że obie nowe znajomości zaowocują w wiele miłych wspomnień i wspólnych akcji.

Poniżej fotograficzna dokumentacja przybyłych do mnie cudowności :)



Od góry:
Od portalu Polacy nie gęsi 
Michel Houellebecq - Interwencje 2 wyd. Literackie

Od wydawnictwa Albatros
Ściana Sekretów - Tana French
Siostry Krwi - Graham Masterton

Od wydawnictwa Czarna Owca
Dziewczyna do wszystkiego - Charlotte Roche
Człowiek Honoru - Paul Vidich
Wdowa - Fiona Barton

Od wydawnictwa Burda Książki
Trudna Miłość. Haker 5 - Meredith Wild [recenzja]
Żyj szybko, kochaj głeboko - Samantha Young [recenzja]

Od wydawnictwa Fabryka Słów
Tam gdzie ciepło - Paweł Kornev
Wedle zasług - Sławomir Nieściur [recenzja]
Obłędna szesnastka - Janet Evanovich [recenzja]

Od wydawnictwa Sine Qua Non (SQN)
Prawodziejka - Susan Dehnard
Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu - Anna Lange [recenzja]
Dziewczyna z Dzielnicy Cudów - Aneta Jadowska [recenzja]

A jak Wam minął ten miesiąc? A może czekacie na coś szczególnego w październiku? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!