3 lis 2016

book haul październik 2016

Październik, miesiąc rozpoczęcia okresu studiów oraz miesiąc moich urodzin. Zdobycze z tego miesiąca zasilą znów moją piękną biblioteczkę. 

Niestety nie udało mi się pojechać na Targi Książki, ale jakoś niespecjalnie żałuję że mnie tam nie było. Po prostu zaoszczędziłam trochę kasy, o pewnie wydałabym majątek na książki :)


W tym miesiącu mój stos prezentuje się następująco: 





od wydawnictwa Burda Książki otrzymałam:
C.L. Taylor - Zaginiony
Helen Ftzgerald - Jedyne wyjście
K. Kosowicz, M. Rajchelt - Wysmakowane [recenzja]
Martyna Wojciechowska - Zwierzaki świata. Gry, zabawy, łamigłówki [recenzja]
Haylie Pomroy - Lecz się jedzeniem 
Sierra Cartwright - Więzy [recenzja]
Konrad Gaca  - Rytm zdrowego życia. Terminarz 2017 [recenzja]


wydawnictwo Albatros podesłało mi:
Alex Marwood - Zabójca z sąsiedztwa
Lee Child - Nigdy nie wracaj [recenzja]
M.L. Stedman - Światło między oceanami [recenzja


Od wydawnictwa Czarna Owca otrzymałam:
Kate Atkinson - Bóg pośród ruin
Od Fabryki Słów przyszedł przedpremierowy egzemplarz
Michał Gołkowskie - Konigsberg

A dzięki współpracy z Polacy nie gęsi otrzymałam:
Robin Hoob - Przeznaczenie błazna wyd. MAG
Magdalena Piotrowska - Jesteś moim niebem wyd. Muza [recenzja]
Amy A. Bartol - Nieuniknione wyd. Akurat
Maciej Rosalak - Tsunami histori wyd. Fronda [recenzja]

Skromny miesiąc, ale mam teraz sporo ciekawych lektur. Sporo już przeczytane, a recenzje tylko czekają na publikację. A jak tam u Was minął październik? Jakaś książka zapadła Wam w pamięć? 

1 komentarz:

  1. "Światło między oceanami" czytałam - piękna książka. Bardzo mnie ciekawi "Zabójca z sąsiedztwa".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!