5 paź 2017

Najtwardsza stal - Scarlett Cole

Kolejna pozycja od wydawnictwa Akurat. Kolejna cudowna okładka, która skusi każdą kobietę która ma choć trochę wyobraźni. Ja się skusiłam. Jak przejść obojętnie wobec takiego męskiego torsu, który możemy podziwiać na okładce?


Autorka zabiera czytelnika na wyprawę do gorącego Miami, gdzie wszystko jest możliwe. Tam poznajemy Harper, która pod względem psychicznym i fizycznym jest praktycznie wrakiem człowieka oraz przystojnego Trenta, który w swoim salonie tatuażu mógłby praktycznie zamieszkać. Autorka postawiła na narrację w trzeciej osobie, dzięki czemu czytelnik ma świetny wgląd w życie obojga bohaterów. Scarlett Cole świetnie pokazała przemianę swoich bohaterów. Czytelnik widzi jak z wystraszonej i niepewnej kobiety, Harper staje się pewna siebie i wie czego chce. Autorka świetnie pokazała przemianę wewnętrzna jaka zachodzi w bohaterce. Chociaż czasem miałam wrażenie, że wszystko dzieje się zbyt szybko, to najistotniejsze rzeczy zostały bardzo dobrze uchwycone. Wszak wydarzenia o których czytamy dzieła się w przeciągu paru miesięcy, a biorąc pod uwagę ten mały szczegół całość nabiera całkiem innego znaczenia.

Fabuła powieści jest spójna i po lekturze powieści mogę śmiało powiedzieć, że jest ona bardzo dobrze dopracowana. Początkowo sądziłam, że powieść będzie o mocnym zabarwieniu erotycznym i to właśnie bliskie relacje pomiędzy bohaterami będą głównym motywem tej powieści. Jakże się myliłam. To jak autorka przekazuje czytelnikowi wszystkie emocje jest naprawdę godne uznania. Czytając kolejne strony powieści czułam niezwykłą więź z bohaterką, oraz świetnie rozumiałam jej motywy i postępowanie.


„Najtwardsza stal” to powieść, która umili każdy jesienny i ponury wieczór. To utwór, dedykowany kobietom, by pokazać im jak ważna jest pewność siebie i jak istotne w życiu jest to by się nie poddawać. Bohaterowie uczą się nawzajem czym jest zaufanie, przyjaźń a w następstwie i miłość. Każda czytelniczka, która lubi powieści z nutą romantyzmu i realizmu powinna sięgnąć po tą książkę. To lektura, która przez kilka godzin zapewni świetną rozrywkę. 

Za książkę dziękuje wydawnictwu Akurat

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!